Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı, öğrenci talep ve önerilerini değerlendirerek hizmet kalitesini artırma sürecinde kendi isteği ile kayıt sildirme işleminin Öğrenci Bilgi Sistemi üzerinden Online yürütülmesini sağlayacak modülün eklenmesini sağlamıştır. Bu sayede İş yükü ve zamandan kazanım sağlanmıştır.
Sağlık programları mezunlarının diplomalarının tescil işlemlerinin dijitalleşmesine hızlıca uyum sağlanarak bu programlardaki diploma işlemleri hızlandırılmıştır.
Mezuniyet başvuru işlemleri Üniversitemiz Başvuru Yönetim sistemine entegre edilmiştir.
Öğrenci Bilgi Sisteminde güvenlik ön planda tutulacak şekilde tüm geliştirme ve güncellemelerin yapılması sağlanmıştır.
Uluslararası Öğrenci Şube Müdürlüğü tesis edilerek başvuru ve kabul işlemlerinin yürütülmesi için gerekli çalışmalar başlatılmıştır.
Üniversitemiz öğrenci ve personelinin memnuniyet düzeylerinin belirlenmesi amacıyla her yıl uygulanmakta olan ve kurumsal kalite çalışmalarına daha fazla girdi sağlayabilmek amacıyla Kalite Komisyonu ve Kalite Koordinatörlüğü tarafından güncellenen Öğrenci Memnuniyet Anketi (ÖMA), Akademik Personel Memnuniyet Anketi (APMA) ve İdari Personel Memnuniyet Anketi (İPMA) çevrim içi uygulanmaya başlamıştır.
Başkanlığımız faaliyetlerine ilişkin İş akış şemaları güncel tutularak birimimiz internet sayfasında yayınlanmaktadır.
Stratejik ve İdari risklere ilişkin çalışmalar Başkanlığımızca tamamlanmış olup, Risk Yönetim Sistemine veri girişi sağlanmıştır.
Eylem Planı çerçevesinde, Başkanlığımız İç Kontrol Ekibi oluşturulmuş olup, Stratejik ve idari risklere yönelik çalışmalar tamamlanmıştır. Elde edilen veriler Risk Yönetim Sistemine eksiksiz şekilde aktarılmıştır.
İş Akışları, Formlar, Görev Tanımları vb. dokümanların isimlerinde kısaltmalar belirlenmiş olup belirlenen kısaltma isimleri uygun şekilde kullanılmaktadır.
Başkanlığımız tarafından, dönem başında düzenlenen uyum haftası etkinlik programı çerçevesinde öğrenci, akademik ve idari personel odaklı kalite süreçleri ile ilgili bilgilendirmelere yönelik gerekli destek ve katılım sağlanmıştır.
Başkanlığımız Birim Kalite Ekibi ve Birim Yöneticileri tarafından gerçekleştirilen toplantılarda iyileştirme önerileri değerlendirilmektedir.
Kalite Komisyonunun ve Kalite Koordinatörlüğünün faaliyetleri hakkında birim yöneticileri ve birim kalite ekiplerini bilgilendirmek üzere her altı ayda bir çevrim içi/yüz yüze yapılan toplantılara Kalite komisyonu tarafından katılım sağlanmaktadır.
Hazırlanan Birim İç Değerlendirme Raporları, yapılan memnuniyet anketi sonuçlarına dayalı olarak gerçekleştirilen değerlendirmeler doğrultusunda yapılan iyileştirme çalışmaları, kalite iyileştirme planları ve iç değerlendirme raporlarında yer verilmektedir.
Üniversitemiz misyon, vizyon ve politikalara yönelik farkındalık çalışmaları Başkanlığımız web sayfasında paydaşlara duyurulmaktadır.
İç Denetim Birimi Başkanlığı tarafından, Başkanlığımız birimlerinde iç kontrol çalışması gerçekleştirilmiştir.
Stratejik Plan İzleme ve değerlendirme sonuçları çerçevesinde 2024-2028 Strateji Eylem Planı oluşturulmuştur.
Birim organizasyon şeması, misyon, vizyon ve politikalar, mevzuat, kalite sekmesi, görev tanım formları, iş akış şemaları, birim raporları (BİDR, Faaliyet Raporu, Stratejik Plan), birim akreditasyon belgeleri ve akreditasyon tarihçesi ile bilgi paketi linkleri, Başkanlığımız web sayfasında belirtilen tüm hususlar güncel bir şekilde yer almakta ve erişime sunulmaktadır.
Gazi Üniversitesi ve Başkanlığımız web sayfasında Üniversitemiz Akademik Takvimi hazırlanarak yayınlanmıştır.
RİMER, CİMER ve diğer geri bildirimlere ivedilikle cevap verilmekte olup, ilgili başvurulara ilişkin raporlamalar sağlanmaktadır.
2024 yılında günümüze kadar 914 RİMER başvurusu, 50 CİMER başvurusu alınmış ve başvurular sonuçlandırılmıştır.