Duyuru
Gazi Üniversitesi 2022-2023 Eğitim Öğretim Yılı Bahar Dönemi Kurumlararası Yatay Geçiş Sonuçların İlanı Ve Kayıt Takvimi
7 Şubat 2023 | 14:13

ASİL YERLEŞTİRME SONUÇLARINA BURADAN ULAŞABİLİRSİNİZ.

 

Değerlendirme işlemi Yatay Geçiş İlan metninde belirtildiği üzere Değerlendirmeye Esas Puan (DEP) üzerinden yapılmıştır.

DEP = (Adayın ÖSYM puanı / Gazi Üniversitesi Müracaat Edilen Programın Adayın ÖSYM Giriş Yılı Taban Puanı) * Aday Son Genel Ortalama  formülü ile hesaplanmaktadır.

 

 

SONUÇLARIN İLANI VE KAYIT TAKVİMİ

2022-2023 Eğitim-Öğretim Bahar Yarıyılı

Kurumlar Arası Yatay Geçiş Sonuçlarının İlan ve Kayıt

Takvimi

 

Başlangıç

Bitiş

Sonuç İlan Tarihi

07.02.2023

  Kesin Kayıt Tarihi

08.02.2023     (09:00-17:00)

09.02.2023    (09:00-16:30)

Yedek Sonuç İlan Tarihi (1. Liste)

10.02.2023

Kesin Kayıt Tarihi (1.Liste)

13.02.2023/09:00

13.02.2023/16:30

Yedek Sonuç İlan Tarihi (2. Liste)

14.02.2023

Kesin Kayıt Tarihi (2.Liste)

15.02.2023/09:00

15.02.2023/16:30

Yedek Sonuç İlan Tarihi (3. Liste)

16.02.2023

Kesin Kayıt Tarihi (3.Liste)

17.02.2023/09:00

17.02.2023/16:30

Yedek Sonuç İlan Tarihi (4. Liste)

18.02.2023

Kesin Kayıt Tarihi (4. Liste)

20.02.2023/09:00

20.02.2023/16:30

 

 

ÖNEMLİ BİLGİLENDİRME:

Kayıt hakkı kazanan öğrencilerin hak kaybına uğramamaları için mutlak suretle kabul edildikleri akademik birimlerle irtibata geçerek intibak ettirildikleri sınıf ile alt sınıflardan ders alıp almayacaklarını öğrenmeleri gerekmektedir.

Fakülte/Meslek Yüksekokullarının iletişim bilgilerine aşağıdaki linkten ulaşabilirsiniz.

http://gazi.edu.tr/posts/view/page/13306

KAYIT İŞLEMLERİ

1- İntibak ettirildikleri sınıfı ve alttan alacakları dersleri kabul eden öğrenciler, kesin kayıt işlemleri yerinde kayıt yapılacaktır. 

Başvurular tüm belgelerle ilgili, Akademik Birimin Öğrenci İşlerine şahsen veya noterden vekalet verecekleri şahıs tarafından kayıt işlemi yapacaklardır. Süresi dışında fotokopi, faks, onaysız veya eksik belge ile yapılan başvurular kabul edilemez.

 

2-Kesin Kayıtta istenen belgeler;

a. T.C. Kimlik kartı ve fotokopisi

b. Öğrenci belgesinin  aslı. (e devletten alınan geçerlidir.)

c. Onaylı transkript belgesinin aslı. (e devletten alınan geçerlidir.)

d. Lise Diplomasının fotokopisi

e. Disiplin cezası almadığınıza dair belge

f.  Kendi Üniversitelerinden onaylı “Yatay geçiş yapmasına engel yoktur” belgesi

g. 3 adet vesikalık fotoğraf

h. ÖSYS Yerleştirme puan belgesi

ı.  ÖSYM Sonuç Belgesi

i. Kendi Üniversitesine ait öğrenci kimliğini Üniversitesine teslim etmeyen öğrenciler kimliklerini de teslim edeceklerdir.

3-  Başvuru ve kayıt esnasında sunduğunuz bilgi ve belgelerin doğru olmadığının tespit edilmesi halinde kaydınız silinecektir.

4 -  Eğitim bilgileriniz ve öğrenci dosyalarınız Üniversitemiz tarafından kayıtlı bulunduğunuz okulunuzdan yazışma yolu ile temin edilecektir.

5- Mevcut okulunuzda kayıtlı olmamanız durumunda yatay geçişle kayıt işlemi yapılmayacaktır.

 

Yukarıda belirtilen kayıt evraklarının Kayıt Takviminde belirlenen kesin kayıt tarihlerinde ilgili Akademik Birimlere elden teslim edilmesi gerekmektedir.

 

 

BELGE TESLİM ADRESİ

İlgili Fakülte/Meslek Yüksekokulu Öğrenci İşleri Birimlerinin iletişim numaraları ve adresleri için tıklayınız! 

background image