Duyuru
Gazi Üniversitesi 2023-2024 Eğitim Öğretim Yılı Bahar Dönemi Kurumlararası Yatay Geçiş Sonuçların İlanı ve Kayıt Takvimi
20 Şubat 2024 | 08:35

YERLEŞTİRME SONUÇLARINA BURADAN ULAŞABİLİRSİNİZ.

 

Değerlendirme işlemi Yatay Geçiş İlan metninde belirtildiği üzere Değerlendirmeye Esas Puan (DEP) üzerinden yapılmıştır.

DEP = (Adayın ÖSYM puanı / Gazi Üniversitesi Müracaat Edilen Programın Adayın ÖSYM Giriş Yılı Taban Puanı) * Aday Son Genel Ortalama formülü ile hesaplanmaktadır.

 

2023-2024 Eğitim-Öğretim Yılı Bahar Yarıyılı Ön Lisans Programları

Kurumlar Arası Yatay Geçiş Sonuçlarının İlanı ve Kayıt Takvimi

 

Başlangıç

Bitiş

Sonuç İlan Tarihi

20.02.2024

Kesin Kayıt Tarihi

21.02.2024  (09.00-16.30)

22.02.2024  (09.00-16.30)

 

ÖNEMLİ BİLGİLENDİRME:

Kayıt hakkı kazanan öğrencilerin hak kaybına uğramamaları için mutlak suretle kabul edildikleri akademik birimlerle irtibata geçerek intibak ettirildikleri sınıf ile alt sınıflardan ders alıp almayacaklarını öğrenmeleri gerekmektedir.

Fakülte/Meslek Yüksekokullarının iletişim bilgileri için tıklayınız!

 

KAYIT İŞLEMLERİ

1- İntibak ettirildikleri sınıfı ve alttan alacakları dersleri kabul eden öğrenciler, kesin kayıt işlemlerini ilgili akademik birimde yaptıracaktır.

Kayıt işlemleri şahsen veya noterden vekalet verecekleri şahıs tarafından ilgili Akademik Birimin Öğrenci İşlerine yapılacaktır. Süresi dışında fotokopi, faks, onaysız veya eksik belge ile yapılan başvurular kabul edilemez.

 

2- Kesin Kayıtta istenen belgeler;

a. T.C. Kimlik kartı ve fotokopisi

b. Öğrenci belgesinin aslı (e devletten alınan geçerlidir.)

c. Onaylı transkript belgesinin aslı (e devletten alınan geçerlidir.)

d. Lise Diplomasının fotokopisi

e. Disiplin cezası almadığınıza dair belge

f.   Kendi Üniversitelerinden onaylı “Yatay geçiş yapmasına engel yoktur” belgesi

g. 3 adet vesikalık fotoğraf

h. ÖSYS Yerleştirme puan belgesi

ı.   ÖSYM Sonuç Belgesi

i.   Kendi Üniversitesine ait öğrenci kimliğini Üniversitesine teslim etmeyen öğrenciler kimliklerini de teslim edeceklerdir.

                                          

3- Başvuru ve kayıt esnasında sunduğunuz bilgi ve belgelerin doğru olmadığının tespit edilmesi halinde kaydınız silinecektir.

                                          

4- Eğitim bilgileriniz ve öğrenci dosyalarınız Üniversitemiz tarafından kayıtlı bulunduğunuz okulunuzdan yazışma yolu ile temin edilecektir.

                                          

5- Mevcut okulunuzda kayıtlı olmamanız durumunda yatay geçişle kayıt işlemi yapılmayacaktır.

                                          

Yukarıda belirtilen kayıt evraklarının Kayıt Takviminde belirlenen kesin kayıt tarihlerinde ilgili Akademik Birimlere elden teslim edilmesi gerekmektedir.

 

BELGE TESLİM ADRESİ

İlgili Meslek Yüksekokulu Öğrenci İşleri Birimlerinin iletişim numaraları ve adresleri için tıklayınız! 

background image