Destek Hizmetleri Müdürlüğü-Destek Hizmetleri Birimi

Görev Tanımı Formu

Üst Birim Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı
Üst Birim Destek Hizmetleri Müdürlüğü
Birim Destek Hizmetleri Birimi
Unvan Birim Personeli
 

Temel Yetki, Görev ve Sorumluluklar:

1-Genel yazışmalarla ilgili iş ve işlemlerin yürütülmesi (EBYS)

2-Üniversite Senatosu ve Üniversite Yönetim Kuruluna Eğitim-Öğretim ve Dış İlişkiler Kurum Koordinatörlüğü üzerinden sunulacak tekliflerin yazışmasının yapılması, alınan kararların ilgili birimlere gönderilmesi

3-Öğrenci kontenjanlarının belirlenmesine yönelik gerekli yazışmaların yapılması ve kontenjanların sisteme girilmesi

4-Öğrenci kimliklerinin ilk basımının takip edilmesi, zayi kimliklerin basımının sağlanması

5-ÖİBS işlemleri

6-Dosyalama ve arşivleme işleri

7-Kurum içi ve kurum dışı bilgilendirme ve yönlendirme işleri

8-Elden ve posta ile gelen evrakın kaydedilmesi

9-Elden, posta veya EBYS üzerinden gelen evrakların ilgili birimlere dağıtılması; bazı evrakları havale edilmek üzere Daire Başkanına sevk edilmesi

10-Posta veya EBYS üzerinden gidecek evraklarla ilgili sürecin yürütülmesi

11-Yanlış gelen evrakların Rektörlük Genel Evrak Birimine veya ilgili birime iade edilmesi

12-Evrakların postalaması, icabı halinde fiziki tesliminin yapılması, posta, iç ve dış zimmet defterlerinin tutulması

13-Evrakların “Standart Dosya Planı” genelge dosya esaslarına göre dosyalanması, dosyaların tasnif edilmesi ve arşivlenmesi ile ilgili iş ve işlemlerin yürütülmesi    

14-EBYS Koordinatörlüğüyle eşgüdüm halinde yapılması gereken iş ve işlemlerin gerçekleştirilmesi

15-Fiziki olarak gelen dilekçe, yazı, alındı kâğıdı ve iade evraklarının ilgililerine dağıtılması

16- Bilgilendirme ve yönlendirme yapılması

17- Arşivin, fiziki güvenliğinin teminini ve kayıtların arşiv standartlarına uygun şeklide tutulmasını sağlayarak arşive müracaatı gerektiren her türlü iş ve işlemin yerine getirilmesi

18-Öğrenci İşleri Daire Başkanlığının telefonlarının cevaplanması: bilgilendirme, yönlendirme ve hat aktarımı

19-Amirin görüşme ve randevularının takibi

20- Daire Başkanının imzaladığı evrakların kaşelenmesi ve birimlere dağıtılması

21-Evrakların fakslanması

22- Personelin almış olduğu yıllık izinlerin ve raporların çizelge halinde saklanması

23-EBYS üzerinden yapılan işler

24-İdari işlerin organizasyonu

25-Kurumiçi bilgilendirme

26- Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı duyurularının internet sayfasından yayınlanması

27-Kurumiçi evrak ulaştırma hizmeti

28-Başkanlığın temizlik ve havalandırma işlerinin yapılması

29-Başkanlığa ait bakım-onarım işleri

30-Daire Başkanlığı tarafından verilecek diğer görevlerin yerine getirilmesi

 

ORGANİZASYON ŞEMASI

background image